Biri Blog Açmış Sanki...

  SAO: Hırs & Acı'yı yazalı tam bir yıl geçti. Anime'yi izledikten sonra artık nasıl gaza geldiysem, sırf Kirito'nun davranışları hoşuma gitmediği için bu hikayeyi yazmaya başlamıştım. Öncelikli amacım daha farklı bir karakter yaratmaktı. Kendisiyle çelişen, yaşadıklarını hazmedebilen ve olaylar karşısında doğru kararları verebilecek bir yapısı vardı Yakea'nın. Ona değer verenlere fazlasıyla değer veriyordu. En yakınındaki kişiye zarar gelmesi yerine kendini öne atabilecek bir yapısı vardı. Ama bunu yaparken o an öyle hissettiği için değil, sonuçlarını kabul ettiği için yapıyordu. O, düşünmeden hareket eden birisi değildi. Bu yüzden, ironik bir şekilde Kayaba onu seçmişti.

  Eh, birkaç bölüm yazdıktan sonra bende diğerleriyle paylaşmaya karar verdim. Aldığım olumlu geri dönüşler ve zaman geçtikçe "YENİ BÖLÜM NERDE?!!!" tarzında beni mutlu eden cevaplardan sonra bir baktım çoktan sona ulaşmışım bile. :)

  Ben yazarken çok eğlendim. Umarım sizde okurken eğlenirsiniz. Şimdilik görüşmek üzere!


  Ertuğrul / Kaxell    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder